Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~KasiaK92 | użytkownik

imię i nazwiskoKatarzyna Kała adresWręczycaWielka/Częstochowa zarejestrowany27.09.2008 @20:33:33 ostatnio na stronie27.09.2011 @20:27:24

'..noszę w sobie nieskończoność takich twarzy, jakby poczętych w tych krótkich błyskach. Nie wiem czyje, nie wiem gdzie, kiedy, nie wiem o nich nic. A żyją we mnie. Ich zamyślenia, spojrzenia, smutki, bladości, grymasy, gorycze żyją we mnie, zatrzymane jak na fotografiach..'
______________________________________________

http://www.kas-ka.fotolog.pl
http://www.kakaowa.flog.pl

______________________________________________
'Gdyby tak można sfotografować nasze sny!'



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.kas-ka.fotolog.pl OnetSkypekasiul. Gadu-Gadu2888901
digarty71 komentarze139 posty na forum3

komputer / sprzęt
Olympus E-420, Nikon coolpix L11

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~WILCZEWSKI    07.09.2009 @20:18:33
dzieki
~Oposik    22.08.2009 @10:53:59
Wadowickie centrum kultury przy współpracy z informacją turystyczną... (wpisz w google pocztówka z wakacji wadowice)
~margolena    19.08.2009 @21:58:02
damy radę
~margolena    18.08.2009 @21:28:36
ja tam wciąż czekam, na to, żebyś zrobiła mi sesje zdjęciową proponuje złotą jesień
~margolena    18.08.2009 @21:19:27
moja Kasiu, szczerze mówiąc we wakacje nie miałam za dużo okazji do robienia zdjęć, poza tym mój leń był silniejszy ale, że byłam w górach to kuzynka zmusiła mnie do zrobienia jej sesji tylko tyle
~WILCZEWSKI    16.07.2009 @20:40:44
dzieeeeeki
~margolena    13.07.2009 @15:30:42
to luz, ja ciągle szukam i wszędzie nieaktualne;/
~margolena    13.07.2009 @14:35:15
ja szukam pracy od połowy czerwca i wszystko jest już zajęte
~margolena    12.07.2009 @16:59:46
no to luz to daj mi znać kiedy Ci pasuje ;*
~margolena    11.07.2009 @19:14:40
haha, ok przynajmniej będę miała pretekst do kupienia nowego, hehe ale za strój i make up musisz być sama odpowiedzialna, niestety nie mogę Ci nic zaoferować (
~margolena    11.07.2009 @17:43:22
ok, poddaje Ci się a myślisz, że ja jestem fotogeniczna? buhaha masz być moją modelką- nalegam :D
~margolena    10.07.2009 @20:37:41
to ja też Ci zrobię sesje, tylko muszę przemyśleć jeszcze wszystko co do miejsca itd
~margolena    10.07.2009 @20:37:02
o kurde, to chyba będę musiała jakiś wyjątkowy make up sobie zrobić
~margolena    10.07.2009 @16:43:13
no dobra, to popytam się kolegów, może któryś się zdecyduje

oo, ze mną w roli głównej miejscówka do której będę pasować to pole z ziemniakami? haha :P
~margolena    10.07.2009 @09:30:27
ja też chce sesje! mogę być nawet 'tym' mężczyzną hehe
~margolena    09.07.2009 @21:55:36
co się nic nie odzywasz? co to ma znaczyć?! zero znaków życia nie licząc dodanych ostatnio przez Ciebie zdjęć ;*
~Oposik    02.06.2009 @14:06:47
No weź, dodaj coś:D
~Oposik    15.05.2009 @14:15:55
taką radę dam ci dzisiaj: Zdjęcia z mleczami i pszczółkami nie są tu dobrze widziane, ze względu na popularność tego zjawiska... dużo osób może ci ocenić zdjęcie nie za ostrość całą expozycję, tylko za to co przedstawia...
~Oposik    15.05.2009 @14:06:10
Jak tam? coś u Cb cicho... dodaj jakieś kolejne piegowane zdjęcie;P
~dzejbi    09.05.2009 @12:11:35
dziekuje
_______
pół żartem pół jadzia
~krzysiekkk    07.05.2009 @22:33:27
Dziękuje
~Synthesizer    07.05.2009 @19:40:30
Dziękuję ;D
~kamilka932    29.04.2009 @16:22:40
Nadal obserwuję
Czekam na jakiś portrecik, bo jak na razie u ciebie same zwierzęta, kwiatki i tego typu rzeczy.
I pracuj nas tym bw!
Powodzenia i pozdrawiam
~margolena    28.04.2009 @20:12:44
ono nie jest całkiem kwadratowe, ale nie jest takie jak naturalne zdjęcie, wytłumaczę Ci w szkole o co mi chodziło
~margolena    28.04.2009 @17:07:16
no a z tego co ja wiem, to kwadraty określa się jako niewymiarowe xp a skoro efekt jest ok to czemu psuć to kształtem... nie ważne, co było na rosyjskim?
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt